piątek, 16 sierpnia 2013

Sierpniowe Pudełko

Dostałam już we wtorek, rzuciłam się na nie napastliwie. Jednak prezenty są wspaniałe w każdym wieku :)
W sierpniowym pudełku znalazło się kilka rzeczy, które spodobały mi się do tego stopnia, że będę ich poszukiwać w sklepach. Absolutnie cudowny jest krem do rąk, pochodzi z Bułgarii, mam nadzieję, że go gdzieś u nas dostanę, bo do tej pory takiego nie spotkałam. Wchłania się momentalnie, a zapach ma taki, że bez przerwy wącham swoje ręce. Asi też się spodobał i ona też chce się nim smarować...
Płyn micelarny - od dziś niezbędny mi do życia. Absolutnie trafiony dla mojej skóry. Ale po kolei:

Indola - Serum na zniszczone końcówki włosów - zamyka końcówki włosów i nabłyszcza je. Receptura zawiera kompleks trzech cennych olejków: arganowego, marula oraz olejku z oliwek, które nadają włosom gładkość i lustrzany połysk. Zmniejsza ilość rozdwojonych końcówek nawet do 100%.
Koszt ok. 39 zł/ 50 ml

Bielenda - Płyn micelarny do mycia i demakijażu 3 w 1 - nawilżający płyn micelarny Esencja Młodości 3w1 szybko, starannie i niezwykle skutecznie oczyszcza skórę, usuwa makijaż i nadmiar sebum. Zwęża i zamyka pory, zapobiega powstawaniu wyprysków, łagodzi podrażnienia. Jest bezpieczny dla skóry wrażliwej.
Koszt ok. 13 zł/ 200 ml

Dermedic - Maska nawadniająca Hydrain 3 Hialuro- intensywnie nawilża nawet wyjątkowo wysuszoną skórę. Dzięki skoncentrowanej ilości składników aktywnych stanowi ratunek dla skóry odwodnionej. Nie zatyka porów.
Koszt ok. 25 zł/ 50 g

Marion - Koncentrat antycellulitowy chłodzący - formuła antycellulitowa zawierająca składniki aktywne, pomagające zwalczyć cellulit i redukować tkankę tłuszczową. Pięciodniowa kuracja w postaci termoaktywnego koncentratu jest wsparciem dla osób mających problem z "pomarańczową skórką" na udach, pośladkach czy brzuchu.
Koszt ok. 13 zł/ 5x6,5 ml

DeBa B10 Vital - Zmiękczający balsam do rąk - balsam do rąk skutecznie pielęgnuje skórę dłoni, nawilża, odżywia, utrzymuje elastyczność skóry i zapewnia jej długotrwałą gładkość i miękkość.
Koszt ok. 12 zł/ 75 ml

Bio Plasis - Organiczny peeling do każdego rodzaju cery - prezent (próbka) - organiczny peeling z certyfikatem Eco-Bio delikatnie oczyszcza cerę oraz przygotowuje do kolejnych zabiegów pielęgnacyjnych. Skóra staje się miękka, przyjemna w dotyku i pełna naturalnej witalności. Wyróżnia się zniewalającym aromatem olejków eterycznych.
Koszt ok. 45 zł/ 60 ml

Wygrałam też dodatkowy kosmetyk:
Rosacure Intensive - Emulsja na dzień z filtrami ochronnymi SPF 30 i UFA marki Synchroline :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz