środa, 14 sierpnia 2013

Powrót z wakacji

Niesamowite jest to, że kiedyś chciałam jak najszybciej wyprowadzić się z domu, od rodziców. Teraz dopiero widzę, jakie beztroskie życie prowadziłam. Wszystko sprzątało się samo, posiłki przygotowywała i podawała Tajemnicza Siła, lodówka zapełniała się samoistnie i nie było żadnych rachunków do płacenia. Nie muszę mówić chyba, że to się boleśnie zmieniło, gdy po ślubie zamieszkałam z Tygryskiem. Okazało się, że żadna Tajemnicza Siła nie istnieje, a gotować, sprzątać i robić zakupy trzeba samemu. O koszmarze płacenia rachunków nie wspomnę, każdy to zna...
Przez ostatnie kilka dni miałam okazję przypomnieć sobie, jakie życie potrafi być proste. Zapakowałam moje dziewczyny i pojechałyśmy na wczasy do moich rodziców na działkę. Dookoła pełno dzieci, więc Asia miała mnóstwo zajęć, od samego rana, do wieczora. A jak nie bawiła się akurat z innymi dziećmi, babcia dbała o zapewnienie jej atrakcji. Oprócz zabaw w wodzie były spacery, wspólna jazda na rowerze, badminton i inne gry i zabawy.


Ola została wyściskana i wycałowana całkowicie. Mała księżniczka była ciągle noszona, oglądała sobie świat i piękny ogród babci. Prawdziwa laba - ciumkanie cyca do woli i spanie na świeżym powietrzu. Odwdzięczała się słodko, rozkosznie się uśmiechając do wszystkich. 
Nawet ja miałam czas na czytanie gazety. Kupiłam sobie specjalistyczne czytadło i dokształcam się w temacie zakładania ogrodu. Botanika nie była moim faworytem w szkole, teraz nadrabiam braki. Na razie mam wstęp do własnego ogródka, jak mi wszystko w przyszłym roku pięknie zakwitnie, to się pochwalę :)
Wszystko co dobre szybko się kończy i trzeba było wrócić do codzienności i samodzielności. Czeka mnie mnóstwo zakupów dla Asi do szkoły. Bo to wrzesień zbliża się wielkimi krokami...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz