środa, 27 lutego 2013

Nutka

Nutka to nasza sunia - Maltanka. Maltańczyki to słodkie pieski do towarzystwa. To jedna z najstarszych ras świata, pieski te znane były już w starożytnym Egipcie, Grecji, Rzymie. To idealne pieski, jeśli ktoś ma małe dzieci w domu, nawet małych alergików, ponieważ maltańczyki nie mają sierści tylko włosy, które nie uczulają. Włosy są długie i białe, prawie wcale nie są gubione (trochę tylko podczas czesania). Jedyne czego te pieski wymagają to dużo miłości i pieszczot, zabawy, czesania i pielęgnacji oczu. Nasza Nutka jest bardzo towarzyska, bardzo lubi się bawić i szaleć na dworze, ale często też można ją znaleźć zwiniętą w kuleczkę pod kocykiem.
Kiedy Nutka została mamą bardzo to przeżyłam. Sama odbierałam cztery szczeniaczki, bo bidulka nie mogła sobie poradzić. Szczeniaczki na początku przypominały małe szczurki, ale jak podrosły były najśliczniejsze, najsłodsze na świecie. Nie było osoby, która by się za naszą powiększoną rodzinką nie oglądała. Chętnie bym całą gromadkę zatrzymała dla siebie na zawsze, niestety wtedy nie mieliśmy warunków do trzymania pięciu psów w domu (mieszkaliśmy w małej kawalerce).


Troszkę się tą słodyczą z wami podzielę :)




2 komentarze:

  1. Śliczne! Ja póki co wolę duże psiaki, ale wszystkie są kochane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pamiętasz mojego Barego? Ja po tej bestii mam na razie dosyć dużych psiaków ;) Chociaż nigdy nie wiadomo co mnie czeka, bo mój Tygrysek coś zaczyna przebąkiwać, że przydałby się pies pilnujący podwórka...

      Usuń