poniedziałek, 25 lutego 2013

nie pukać... śpię

Skąd nazwa tego bloga? Otóż dostałam od mamy śliczną bluzeczkę ciążową, podkreślającą rosnący brzuszek, z takim właśnie napisem.
Jestem w 28 tygodniu ciąży i z niecierpliwością czekam na 21go maja, kiedy to mam spojrzeć w oczka Oli. Moja starsza córcia - Asia ma 6 lat. Urodziła się w Wigilię (tak tak, dzieci przynosi Św. Mikołaj a nie bocian) w 2006 roku. Asia to bardzo mądra i samodzielna dziewczynka, zaskakuje mnie każdego dnia. Ciekawe czy Ola będzie do niej podobna :)

1 komentarz:

  1. Emilka, załóż sobie obserwatorów to się dodamy, bo nie mam jak. Fajnie, że zaczęłaś pisać, nie zawsze mam czas, ale to cudowna pamiątka :) A no i Kubuś miał mieć na imię Ola, zaś Antoś miał się urodzić w Wigilię, ale zrobił nam niespodziankę i urodził się 7.12 :)

    OdpowiedzUsuń